Навчальні видання

Permanent URI for this collectionhdl:123456789/385

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Методичні вказівки щодо виконання курсової роботи з дисципліни «Об’єктно-орієнтоване програмування» для студентів денної форми навчання перший (бакалаврський) рівень галузі знань 12 «Інформаційні технології» спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології»
    (Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Ставицький О.В.; Савченко С.С.
    Підготовка фахівців високого рівня потребує ґрунтовного вивчення дисциплін циклу професійної підготовки та виконання задач прикладного характеру. Самостійна робота студента передбачає виконання цілої низки дій з розробки програмного забезпечення від постановки задачі до програмної реалізації, випуску програмної документації та захисту роботи. В процесі виконання роботи, студент свої знання поглиблює та набуває практичних навичок використання методів і засобів розробки програмного забезпечення, закріплює раніш пройдений теоретичний матеріал. Курсова робота є самостійною, творчою практичною роботою, в процесі написання якої студент виявляє своє вміння відбирати, систематизувати і творчо осмислювати технічну документацію, працювати із спеціальною літературою, робити правильні і обґрунтовані висновки, знаходити в них головне, формулювати та логічно викладати свої думки. Виконання письмових робіт сприяє поглибленому вивченню навчального предмету студентами і є однією з важливих форм перевірки їх знань. Таким чином, курсова робота дає змогу викладачу оцінити якість теоретичних знань студента та його вміння застосовувати їх на практиці. Згідно з навчальними планами для студентів спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» передбачена курсова робота з дисципліни «Об’єктно-орієнтоване програмування». Написання курсової роботи є завершальним етапом вивчення дисципліни «Об’єктно-орієнтоване програмування». Для написання курсової роботи студенту необхідно вивчити технічну документацію, методичні, інструктивні матеріали та літературні джерела з обраної теми. Тема курсової роботи обирається згідно рекомендованого переліку тем, що не позбавляє можливості студента за погодженням із кафедрою сформулювати тему самостійно. Курсова робота має бути подана до кафедри до початку екзаменаційної сесії та після проходження формальної перевірки допущена до захисту.
  • Item
    Методичні вказівки щодо проходження навчальної практики для студентів галузі знань 12 Інформаційні технології, спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології»
    (Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Ставицький О.В.; Савченко С.С.
    Навчальна практика студентів є невід'ємною складовою освітньопрофесійної програми підготовки студентів вищих навчальних закладів України. Вони становлять важливу та обов'язкову ланку в підготовці висококваліфікованих спеціалістів до майбутньої діяльності за фахом. Цей вид практики спрямований на закріплення теоретичних знань, отриманих студентами за час навчання, та набуття, вдосконалення і розширення практичних навичок і умінь в роботі за обраною спеціальністю та підготовку і опрацювання матеріалів для подальшого навчання за спеціальністю. Навчальна практика проводиться на 2 курсі на основі теоретичних знань, набутих з предмету "Алгоритмізація та програмування" і має на меті узагальнити, поглибити, систематизувати отримані знання з програмування, набути навички самостійного розроблення програм мовою програмування високого рівня, визначати вхідні та вихідні дані, розробляти алгоритм вирішення задачі, складати та налагоджувати програму за цим алгоритмом, аналізувати отримані результати.
  • Item
    Методичні вказівки щодо проходження виробничої практики для студентів галузі знань 12 Інформаційні технології, спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології»
    (Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Ставицький О.В.; Савченко С.С.
    Виробнича практика є невід’ємною складовою частиною процесу підготовки фахівців у вищих навчальних закладах та проводиться на відповідних базах практики: підприємствах і організаціях різних галузей господарства, державного управління, освіти і т.д. При її організації та проведенні повинні бути створені умови для закріплення студентами теоретичних знань зі спеціальних предметів та набуття ними практичних навиків роботи за фахом. Практика сприяє формуванню професійних навичок, вміння самостійно приймати рішення в реальних виробничих умовах. Суть виробничої практики полягає у самостійній роботі студентів безпосередньо на робочих місцях, обладнаних відповідною комп’ютерною технікою, виконання ними конкретних службових та виробничих обов’язків. Набуваючи практичних знань на робочих місцях, студенти здійснюють аналіз інформаційних процесів на конкретному підприємстві (базі практики) та опановують нові інформаційні технології. Студент також повинен ознайомитись із загальною структурою роботи установи, системою управління та організацію інформаційних процесів в ній. У методичних вказівках сформульовано мету, завдання, структуру виробничої практики, подано методичні рекомендації щодо її організації, проведення та підведення підсумків практики фахівців спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології». Вони дозволяють студентам отримати чітке уявлення про те, що їм доведеться робити на практиці, як виконати індивідуальне завдання, яку допомогу вони можуть отримати від керівників практики від вищого навчального закладу, підприємства та працівників, з якими вони будуть контактувати в ході проходження практики. Керівник практики від академії надає студентам рекомендації щодо проходження практики, формулює індивідуальні завдання, контролює та аналізує 5 виконання ними програми практики та, при необхідності, коригує робочу програму практики. Керівник практики від підприємства, знаючи навчальні цілі та завдання практики, організовує, контролює роботу студента та надає йому необхідну допомогу. Методичні вказівки розроблені у відповідності із Законом України «Про вищу освіту», Положенням про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.1993 року №93, Положення про проведення практики студентів Національної академії статистики, одліку та аудиту, та на основі програм спеціальних курсів, що читаються студентам для закріплення теоретичних знань і здобуття практичних навиків роботи за фахом. Обов’язковою передумовою для проходження переддипломної практики є успішне засвоєння студентом в повному обсязі дисциплін згідно навчального плану за спеціальністю 122 – «Комп’ютерні науки та інформаційні технології».
  • Item
    Методичні рекомендації для підготовки до практичних занять з навчальної дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», освітньопрофесійної програми «Фінанси, банківська справа та страхування», денної та заочної форми навчання
    (Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2022) Червона, С.П.
    Статистика є одним із головних інструментів якісно-кількісного аналізу масових соціально-економічних явищ і процесів Метою навчальної дисципліни є формування у студентів здатностей оволодіння основними категоріями і поняттями, формування системи знань із теорії статистики, здійснення статистичних досліджень та аналізу соціальноекономічних явищ і процесів. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти після засвоєння навчальної дисципліни мають продемонструвати такі результати навчання: знати: -методи та способи організації статистичного спостереження, зведення та групування статистичних даних; -методологію розрахунку статистичних показників; -методи аналізу закономірностей розподілу, оцінювання варіації та концентрації явищ і процесів; -вибірковий метод та перевірку статистичних гіпотез; -статистичні методи аналізу взаємозв’язків на різних інформаційних масивах; - методи аналізу інтенсивності динаміки, згладжування динамічних рядів, екстраполяції тренду, оцінювання коливань та сталості динамічних рядів; - методи індексного і графічного аналізу; вміти: -володіти методами аналітичної статистики, -застосовувати методи статистичного аналізу для обробки даних, -вміти оцінювати та інтерпретувати одержані результати.