Інтеграція бізнес-аналітики в маркетингове управління товарною категорією: інструменти оптимізації зовнішньоекономічної діяльності роздрібної торгівлі

Loading...
Thumbnail Image

Date

2025

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Abstract

Description

Кравченко С. І., Чуніхіна Т. С. Інтеграція бізнес-аналітики в маркетингове управління товарною категорією: інструменти оптимізації зовнішньоекономічної діяльності роздрібної торгівлі. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2025. С. 214-217

Keywords

бізнес-аналітика, інтеграція бізнес-аналітики, маркетингове управління, товарна категорія, роздрібна торгівля

Citation

Collections