Навчальні видання
Permanent URI for this collectionhttps://ir.nasoa.edu.ua/handle/123456789/1075
Browse
Browsing Навчальні видання by Issue Date
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Психологія і педагогіка : навчальний посібник(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2012) Черушева Г. Б.; Щіпановська О. Р.; Пархоменко В.В.Навчальний посібник підготовлено відповідно до програми дисципліни «Психологія і педагогіка». Він містить методичні розробки щодо проведення та підготовки семінарських, лабораторно-практичних занять, творчі завдання, проблемні ситуації й тести для самостійної роботи, програму курсу за умов модульно-рейтингової системи. Матеріал навчального посібника, сприяє формуванню базових знань закономірностей, шляхів розвитку психіки людини, культури поведінки, розвитку особистісного потенціалу майбутніх економістів; надає можливість пізнати особисті психічні властивості, активно впливати на подальший розвиток власних здібностей, інтересів, самовдосконалення, активізації процесу самоорганізації та самовиховання; встановленню позитивних міжособистісних відносин. Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей. Методичні матеріали можуть бути корисними студентам денної і заочної форми навчання для самостійного опрацювання курсу та виконання контрольних робіт.Item Вища математика : навчальний посібник. Ч.1.(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2013) Дериглазов Л.В.; Кисельова Т.І.; Сакада Т.Д.Item Вища математика : навчальний посібник. Ч.2.(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2014) Дериглазов Л.В.; Кисельова Т.І.; Сакада Т.Д.Навчальний посібник містить основні розділи вищої математики: комплексні числа; інтегральне числення; функція багатьох змінних; диференціальні рівняння; ряди; різницеві рівняння. Матеріал відповідає тому обсягу знань з вищої математики, яким студент повинен оволодіти для здобуття освітньокваліфікаційного рівня бакалавра з економіки. Приведені також завдання для самостійного виконання та перевірки знань. Рекомендується для студентів економічних спеціальностей вузів, викладачів, усім, хто бажає самостійно вивчати курс вищої математики.Item Судова бухгалтерська експертиза : навчальний посібник(2015) Корінько М.Д.; Бондар В. П.; Переймивовк Т.А.; Чередніченко А.П.Item Інформатика : навчальний посібник(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2016) Козлов В. В.; Сбітнєв А. І.; Пашковська А. Ю.; Томашевська Т. В.Навчальний посібник складається з чотирьох розділів. У першому розділі розкривається поняття “структура інформатики”. Підкреслюється пріоритетність розвитку інформаційного суспільства країни. Велику увагу приділено системам числення і способам кодування інформації. Описуються апаратні та програмні засоби реалізації інформаційних технологій, інформаційні системи та їх класифікація. Другий розділ присвячений особливостям функціонування комп’ютерних мереж. Детально викладено питання організації глобальної мережі Інтернет і її основних сервісів. Також у цьому розділі висвітлено питання захисту інформації та відомостей, що становлять державну таємницю, складові елементи інформаційної безпеки. У третьому розділі розкриваються основні прийоми в роботі з текстовим процесором, табличним процесором. Розглядаються питання, що стосуються алгоритмізації та мов програмування, Web-дизайну. Четвертий розділ присвячений сучасним інформаційним технологіям, а саме вивченню баз даних, їх різновидів і систем управління базами даних. Опрацьовано питання щодо використання штучного інтелекту в сучасних інформаційних системах, подано структуру, приклади застосування експертних систем. Навчальній посібник буде корисним для студентів різних спеціальностей, які вивчають курс “Інформатика”, “Інформатика і комп’ютерна техніка”, “Інформаційні системи та технології”, “Економічна інформатика”, “Інформаційни технології в економіці” тощо.Item Конституційне право України : навчальний посібник(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2023) Бесчастний В. М.; Корнієнко П. С.; Щербина В. І.; Соцький А. М.