2024
Permanent URI for this collectionhdl:123456789/5
Browse
Browsing 2024 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 139
- Results Per Page
- Sort Options
Item Інтелектуальна власність як об'єкт міжнародної торгівлі(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2023) Негода, Я. А.Item Стратегічні пріоритети розвитку підприємства на закордонних ринках(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2023) Маковецька, І. М.; Байдін, М. В.Item Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності як інструмент інформаційного забезпечення для прийняття управлінських рішень у сфері зовнішньоекономічної діяльності(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Червона, С. П.Item Гейміфікація як інструмент залучення клієнтів у цифровому маркетингу(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Лагода, Д. Д.Item Створення корпоративних венчурних фондів в сучасних умовах(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Бережний, В.Item Маркетингова концепція розвитку комерційних послуг в глобальному просторі(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Краснощок, В. В.Item Управлінські рішення для удосконалення формування і реалізації стратегії зовнішньоекономічних зав’язків України і Польщі(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Сагайдачна, Д. О.Item Можливості використання віртуальної та розширеної реальності у створенні маркетингової стратегії(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Болгов, В. Є.; Самчук, О. С.Item Важливість синхронізації для ефективності та розвитку транспортних систем(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Орел, А. М.Item Роль бренду в створені конкурентної переваги для підприємств передової галузі(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Лук’яненко, К. В.; Чуніхіна, Т. С.Item Концепція холістичного маркетингу(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Безпала, А. О.; Чуніхіна, Т. С.Item Роль і значення державного фінансового контролю у забезпеченні стабільності економіки(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Михайлова, А. Ю.Item Використання аналітики клієнтських даних для визначення рівня задоволеності клієнтів та покращення їхнього досвіду(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Яременко, Д. В.; Чуніхіна, Т. С.Item Холістичний маркетинг(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Вагіна, А. М.; Чуніхіна, Т. С.Item Інвестиційний потенціал та інвестування економіки України в сучасних умовах(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Лиса, О. В.Item Раціональне використання коштів місцевого бюджету та його наповнення(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Заярний, Т. О.Item Пізнавальна орієнтація як показник формування цивілізаційно-освітнього рівня іноземних студентів НАСОА в умовах воєнного часу(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Савенко, Т. Д.; Гаврисевич, А. С.Item Цифрові тренди у маркетингу в 2024 році: якість проти кількості(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Головань, Д. М.Item Використання аналітики клієнтських даних для виявлення та аналізу ризиків та можливостей у маркетингових стратегіях(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Пашкевич, М. О.; Чуніхіна, Т. С.Item Фінансовий стан підприємств України: виклики та тенденції менеджменту в умовах воєнного стану(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2024) Зубко, О. В.