2022
Permanent URI for this communityhttps://ir.nasoa.edu.ua/handle/123456789/1174
Browse
Browsing 2022 by Author "Кравчик Ю. В."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Обґрунтування маркетингової стратегії реалізації бізнес-плану підприємства(Національна академія статистики, обліку та аудиту, 2022) Кравчик Ю. В.У дослідженні розкрито актуальність проблеми розробки бізнес-плану та зокрема маркетинг-плану реалізації конкретного підприємницького проєкту. Процес бізнеспланування на підприємстві розглянуто як сукупність взаємопов’язаних управлінських процесів у вигляді такого алгоритму: визначення призначення нового структурного підрозділу підприємства; оцінка стану зовнішнього середовища; оцінка внутрішньої структури бізнесу підприємства; розробка варіантів альтернативних рішень; обґрунтування та вибір оптимального рішення; впровадження оптимального рішення та оцінювання результатів. Узагальнено напрями стратегічних цілей реалізації підприємницького проєкту створення нового стратегічного підрозділу підприємства. Розроблено бюджет витрат на рекламу при реалізації підприємницького проєкту створення нового підрозділу з роздрібної торгівлі підприємства. Здійснено розподіл бюджету витрат на маркетинг при реалізації підприємницького проєкту зі створення нового магазину підприємства. Здійснено прогнозування продажу продукції та валового доходу при реалізації (у першому році) підприємницького проєкту підприємства.