Рибалко, А. А.Зайцева, О. І.2024-06-132024-06-132024https://ir.nasoa.edu.ua/items/ec5bdb77-663f-4361-8139-effbe402778aРибалко А. А., Зайцева О. І. Використання бізнес-аналітики у прогнозуванні цифрової поведінки споживачів на внутрішньому та зовнішньому ринках. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2024. С. 432-434otherбізнес-аналітикапрогнозування цифрової поведінкицифрова поведінкацифрова поведінка споживачіввнутрішній ринокзовнішній ринокВикористання бізнес-аналітики у прогнозуванні цифрової поведінки споживачів на внутрішньому та зовнішньому ринкахArticle