Гринчак Н. А.Булах Т. М.Іващенко О. А.2025-07-162025-07-162021https://ir.nasoa.edu.ua/handle/123456789/1868Гринчак Н. А., Булах Т. М., Іващенко О. А. Ефективний комунікаційний менеджмент як чинник розвитку сучасних міжнародних компаній. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту: зб. наук. пр. 2021. №3-4. С. 72-79. doi: 10.31767/nasoa.3-4-2021.08.У статті розглядається феномен комунікаційного менеджменту, уточнюються причини порушень ефективних комунікацій у міжнародних компаніях. Доведено, що ефективний комунікаційний менеджмент є важливим інструментом для реалізації багатьох проєктів міжнародних компаній. Обґрунтовано, що врахування відмінностей культурного характеру в процесі діяльності міжнародних компаній може підвищити ступінь взаєморозуміння між учасниками комунікацій. Показано, що комунікаційний менеджмент впливає на комунікаційний клімат в організації, а останній є одним із чинників майбутнього розвитку міжнародних компаній.otherкомунікаціякомунікаційний менеджментміжнародні компаніїкомунікаційний клімат в організаціїкрос-культурні комунікаціїЕфективний комунікаційний менеджмент як чинник розвитку сучасних міжнародних компанійArticle