Пашкевич, М. О.Чуніхіна, Т. С.2024-06-122024-06-122024https://ir.nasoa.edu.ua/items/8ec3cab3-b3cf-4fc1-9dc8-bbb09d60e1efПашкевич М. О., Чуніхіна Т. С. Використання аналітики клієнтських даних для виявлення та аналізу ризиків та можливостей у маркетингових стратегіях. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2024. С. 341-343otherаналітика клієнтських даниханаліз ризиківмаркетингові стратегіїВикористання аналітики клієнтських даних для виявлення та аналізу ризиків та можливостей у маркетингових стратегіяхArticle