Заєць С. В.2025-07-162025-07-162020https://ir.nasoa.edu.ua/handle/123456789/1874Заєць С. В. Якість статистичної інформації в контексті потреб та очікувань користувачів. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту: зб. наук. пр. 2020. №1-2. С. 16-28. doi: 10.31767/nasoa.1-2.2020.02.У статті узагальнено результати спеціалізованих вибіркових обстежень як одного з основних методів отримання даних про задоволення потреб користувачів інформації, що надається державними органами статистики. Наведено результати анкетних опитувань користувачів статистичної інформації Держстату України у 2019 році. Розглянуто методику розрахунку рейтингу Open Data Barometer (ODB), створеного для оцінювання якості відкритих даних користувачами та експертами, а також динаміку місця України в ODB, зроблено висновок, що в Україні здійснюється політика щодо підвищення рівня прозорості даних, що оприлюднюються. Проведено аналіз Методики розрахунку індексу задоволеності користувачів статистичної інформації, затвердженої Держстатом України у 2019 р. Запропоновано заходи з метою поліпшення якості вихідних статистичних даних державної статистики України.otherстатистична інформаціяякість данихвідкриті даніOpen Data Barometerанкетні опитування користувачівіндекс задоволеності користувачів статистичної інформаціїрівень задоволення користувачівЯкість статистичної інформації в контексті потреб та очікувань користувачівArticle