Кібець, Є. І.Чуніхіна, Т. С.2024-05-212024-05-212024https://ir.nasoa.edu.ua/items/2c325ddc-5e80-4bd5-a0b2-30b5be7db4d4Кібець Є. І., Чуніхіна Т. С. Роль бізнес-аналітики в управлінні маркетинговими стратегіями на зовнішніх ринках. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2024. С. 20-24.otherбізнес-аналітикамаркетингові стратегіїзовнішні ринкиуправлінняРоль бізнес-аналітики в управлінні маркетинговими стратегіями на зовнішніх ринкахArticle