Король, К. О.Чуніхіна, Т. С.2024-05-232024-05-232024https://ir.nasoa.edu.ua/items/2734e812-108f-49a1-8406-3f64e9a40942Король К. О., Чуніхіна Т. С. Використання аналітики клієнтських даних для виявлення та аналізу тенденцій у сфері електронної комерції та ринку онлайн-торгівлі. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2024. С. 95-97.otherаналітики клієнтських данихелектронна комерціяринок онлайн-торгівліВикористання аналітики клієнтських даних для виявлення та аналізу тенденцій у сфері електронної комерції та ринку онлайн-торгівліArticle