Кравченко С. І.Чуніхіна Т. С.2025-05-052025-05-052025https://ir.nasoa.edu.ua/handle/123456789/1434Кравченко С. І., Чуніхіна Т. С. Інтеграція бізнес-аналітики в маркетингове управління товарною категорією: інструменти оптимізації зовнішньоекономічної діяльності роздрібної торгівлі. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2025. С. 214-217otherбізнес-аналітикаінтеграція бізнес-аналітикимаркетингове управліннятоварна категоріяроздрібна торгівляІнтеграція бізнес-аналітики в маркетингове управління товарною категорією: інструменти оптимізації зовнішньоекономічної діяльності роздрібної торгівліArticle